London

London

tirsdag den 11. januar 2011

Mit første indlæg

Mig og en veninde foran Big Ben
Dette er første gang, jeg laver en blog og ved derfor slet ikke, hvor jeg skal begynde - Jeg er i gang med en danskopgave, hvor vi skal lave en blog og skrive om et emneorienteret emne, der fanger vores interesse. Jeg har valgt, at skrive om London, da jeg synes London er en fantastisk by. Der er så mange ting man kan opleve derovre  og jeg vil gerne dele ud  nogle af de oplevelser, jeg selv har oplevet. Jeg vil fortælle om nogle af de forskellige seværdigheder der er i London og omkring byen generelt. Jeg har desværre kun været der en gang og det var i 2008 med skolen, men jeg skal heldigvis derover igen i Vinterferien og glæder mig, som et lille barn. Nu må tiden bare gerne gå stærkt, så jeg kan komme afsted.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar